آموزش نوشتن بیوگرافی انگلیسی موفق برای اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام,خرید فالوور اینستاگرام,تبلیغات در اینستاگرام,ربات اینستاگرام,خرید فالوور ایرانی اینستاگرام,خرید فالوور واقعی اینستاگرام
تبلیغات هدفمند با ربات و افزایش واقعی فالوور اینستاگرام
آموزش نوشتن بیوگرافی موفق اینستاگرام

اگرچه نوشتن یک بیوگرافی در اینستاگرام ممکن است ساده به نظر برسد؛ اما در حقیقت نیازمند اندیشه و تفکر زیادی است. براساس تحقیقات صورت گرفته کمتر از دو دهم ثانیه طول میکشد تا اکانت آموزش نوشتن بیوگرافی موفق اینستاگرام اینستاگرام شما بر بروی مخاطبین تاثیر بگذارد.
اگر شما یک اکانت اینستاگرام با اهداف اقتصادی دارید خرید فالوور اینستاگرام اهمیت این موضوع بیشتر است و حتما نیاز به یک بیوگرافی مناسب دارید.
با ما همراه باشید تا نحوه نوشتن یک بیوگرافی خوب و تاثیرگذار را با هداف اقتصادی به شما آموزش دهیم تا درکسری از ثانیه، نظر مخاطبین را جلب کرده و آنها را متقاعد کنید که شما را فالو کنند!
مرحله اول: اسم شما

براساس تحقیقات صورت گرفته توسط Jenn Herman اولین قدم در انتخاب یک بیوگرافی مناسب؛ انتخاب اسم حقیقی و واقعی برای اکانت شما است (منظور اسم پروفایل شماست نه نام کاربری اینستاگرام). بسیاری از افراد در اینستاگرام برای پیدا کردن شما و یا شرکتتان، اسامی حقیقی را جستجو میکنند و شما باید مطمئن باشید که با خواندن پروفایلتان به تقلبی بودن پروفایل شک نکنند.
شاید این موضوع خیلی واضح به نظر برسد اما علت مهم تری دارد. همانگونه که Jenn اشاره میکند؛ نام و نام کاربری اینستاگرام شما تنها راه برای پیدا کردن و اعتماد کردن به شماست. همچنین موضوع مهم بعدی این است افزایش فالوور اینستاگرام که اسم شما در بیوگرافی، باید با نام و نام کاربری شما مطابقت داشته باشد.
توجه کنید که این نکته به این معنی نیست که شما نمیتوانید حتی یک ذره هم به اسم خود سر و سامان بدهید. آیا شما یک تخصص یا صنعت خاص دارید؟ آیا شما یک پیشنهاد خدماتی ویژه دارید؟ آیا شما از موضوع خاصی سر رشته دارید؟ پس شما میتونید این موارد رو به خوبی توی بیوگرافی اینستاگرامتون جا بدید!

بیاید باهم یک نگاهی به بیوگرافی Jenn Herman بیندازیم همانطور که میبینید به خوبی حرفه ی او در بیوگرافی اش نمایان است. اضافه کردن مهارت های شما نه تنها شما را از دیگران جدا میکند بلکه باعث میشود که کاربران بتوانند با حرفه ی شما، شما را در اینستاگرام پیدا کنند.
مرحله دوم: مهارت های شما

یک بیوگرافی مناسب در اینستاگرام باید افزایش فالوور اینستاگرام حرفه و آنچه که میخواهید انجام دهید را به خوبی شرح دهد. بنابرابن اگر شما میخواهید مهارت های خاص، سرگرمی و یا علاقه ی خود را نشان دهید؛ باید همه ی این ها را به خوبی در بیوگرافی خود جای دهید.
درباره اینکه چه ویژگی شما میتواند شما را از رقیبانتان جدا کند، به خوبی فکر کنید. آیا شما مهارت ویا تجربه ی خاصی دارید که بتواند دنبال کنندگان شما را جذب کند؟ این موضوع نتنها به بازدیدکنندگان پروفایل شما کمک میکند خرید فالوور اینستاگرام بلکه مشخص میکند که چرا آن ها شما را دنبال میکنند.

Meg Biram که نویسنده وب و فردی موثر در رسانه های اجتماعی است یک مثال بارز در این زمینه است. در بیوگرافی او شما میتوانید موارد مورد علاقه و سرگرمی هایش را در کنار حرفه ی مربوط به او ببینید.
مرحله سوم: واژگان کلیدی

استفاده از واژگان کلیدی قابلیت جستجوی شما را در اینستاگرام بهبود نمیبخشد (به جز استفاده از اسم که در مرحله اول گفته شد) اما به شما کمک میکند تا با دنبال کنندگان خود ارتباط بهتری داشته باشید و آن ها با محتوای شما در تعامل باشند.
موقعی که تصمیم به انتخاب واژگان کلیدی در بیوگرافی خود داشتید، سعی کنید به ارزش های مورد نظر خود و مخاطبینتان فکر کنید. اگر شما با اهداف اقتصادی از اینستاگرام استفاده میکنید؛ اندکی از وقت خود را برای ساختن یک پروفایل کاربرپسند صرف کنید. مشکلات و علاقه مندی آنها چیست؟ و چه واژگان کلیدی به شما برای حل مشکل انها کمک بیشتری میکند؟
از واژگان کلیدی مناسب با مخاطبتان و اهدفتان استفاده کنید به گونه ای که آنها متوجه بشوند شما که هستید و چرا پیشنهاد شده اید و یا اینکه چرا اکانت شما مربوط و یا نامربوط به انها است.

واژگان کلیدی Luvvie Ajayi (نویسنده فرهنگ عام) را نگاه کنید تا متوجه شوید که او چگونه از واژگان کلیدی مناسب در بیوگرافی اینستاگرام برای مشخص کردن برند و ارتباط با مخاطبانش استفاده کرده است.
مرحله چهارم: لینک وب سایت

سایر شبکه های اجتماعی در برابر لینک های قرار داده شده در بیوگرافی سر سخت نیستند اما اینستاگرام اصلا اینگونه نیست! درحال حاضر اینستاگرام فقط یک لینک قابل کلیک در برنامه خود ارائه میکند که آن هم در قسمت بیوگرافی است. بسیاری از فعالین اقتصادی از این لینک برای فرستادن فالوورها به وبلاگ و وب سایتشان استفاده میکنند که این مساله خیلی مهمی است. اما این موضوع در تجارت الکترونیک که بحث محصولات روز وجود دارد یا همچنین موضوعاتی مثل بازریابی محصول که نیاز به لینک های به روز و به اصطلاح داغ وجود دارد، این مساله یک چالش بزرگ است.
جمع بندی
یک بیوگرافی خوب برای اینستاگرام اون بیوگرافی هست که خلاقانه و تاثیرگذار باشه و در نگاه اول کاربر رو متقاعد کنه که دکمه فالو رو کلیک کنه!
بیان کنید که شما کی هستید و میخواهید چکار کنید
مخاطبین هدف خودتون رو با واژگان کلیدی مناسب انتخاب کنید
یک لینک به وب سایت و وبلاگتون قرار بدید و یا با استفاده از Linkin.bio محصولاتتون رو به مخاطباتون معرفی کنید
شخصیتتون رو به اشتراک بگذارید
یک راه ارتباطی بین خودتون و مخاطبانتون ایجاد کنید

در اینجا فقط مثال های کوچکی از نحوه معرفی برندهای تجاری و فروش محصولاتتون با استفاده از بیوگرافی خلاقانه اینستاگرام زده شد. به هرحال اگر شما تصمیم گرفتید با توجه به نمونه های گفته شده یه بیوگرافی بسازید و یا حتی یک بیو کاملا متفاوت داشته باشید، یادتون باشه که مسائلی که گفته شد رو برای داشتن یه بیوگرافی خلاقانه به خاطر بسپارید.