PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک



taze
10-30-2017, 11:25 AM
با توجه به استقبال بی نظیر هموطنان ایرانی نسبت به خرید محصولات لوازم خانگی جنرال الکتریک، ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک (http://abarkavanco.com/generalelectric/)با بهره گیری از نیروهای متخصص، با تجربه و کارآزموده، آماده ارائه خدمات با کیفیت و همیشه در دسترس، در زمینه سرویس، تعمیرات و نگهداشت محصولات لوازم خانگی جنرال الکتریک برای شهروندان عزیز می باشد. شعار ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک، رضایتمندی مشتریان و ارائه با کیفیت ترین خدمات در سریع ترین زمان ممکن است.

به وب سایت ابرکاوان، نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک (http://abarkavanco.com/generalelectric/) سر بزنید و از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید.

شرکت چندملیتی جنرال الکتریک که در سال 1892 بنا نهاده شد، از چهار شرکت مستقل به نام*های جی ای انرژی، جی ای تکنولوژی، جی ای کپیتال و جی*ای هلت کر تشکیل شده. تولیدات این شرکت بسیار متنوع است.

شکل*گیری جنرال الکتریک در زمانیست که شرکت لامپ الکتریکی توماس ادیسون با توماس هاستون ادغام شد و نام جنرال الکتریک برای شرکت جدید انتخاب گردید. در سال 1935، جنرال الکتریک در لیست 20 شرکت برتر بازار بورس لندن قرار گرفت و بعد از گذشت 115 سال هنوز هم در این لیست قرار دارد. مهم*ترین کلید موفقیت جنرال الکتریک، توجه به ارزش*ها و خلاقیت است. همان*طور که شعار این شرکت می*گوید: ارزش*ها همه چیز است.

از جمله محصولات برند جنرال الکتریک، می*توان به کالاهای زیر اشاره کرد:

صنایع وابسته به هواپیما و جنگ افزارها
توزیع برق و ساخت تجهیزات الکترونیکی
توربین*های بادی و گازی
موتورهای الکتریکی
تجهیزات نورپردازی
لوازم خانگی

و سایر موارد

برند جنرال الکتریک از قدرتمندترین شرکت*های تولیدکننده لوازم خانگی در آمریکاست. مهمترین علت شهرت این برند کیفیت، عمر طولانی و دوام بالای محصولات لوازم خانگی آن می*باشد.

جنرال الکتریک و ابرکاوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (http://abarkavanco.com) جنرال الکتریک معتقد هستند، کیفیت مسئولیت همه کارکنان است. اگر خواهان موفقیت هستیم، هر فرد باید با انگیزه و آگاهی در این موفقیت سهیم باشد. کیفیت در سه حوزه فرآیند، کارکنان و کسب رضایت مشتری قابل تفکیک است.